Apr 15, 2019

Liang Pori Dah Mengecil dengan Annona Vitamin C Serum.

Masalah liang pori terbuka merupakan masalah yang selalu dialami oleh kita semua terutama kaum perempuan.Pantang nampak ja masalah ni terus cari cara macamana nak atasi masalah ni daripada berulang..Nampak buruk tau bila tengok balik dalam cermin linag pori kita ni terbuka luas.Macam kawah gunung berapi.


Dalam banyak produk yang Eirna cuba,Annona Vitamin C Serum yang boleh tolong Eirna atasi masalah ni..Best sebab ianya 10x ganda Vitamin C dan tak melekit bila sapu pada kulit muka kita.
Serum dari Annona ni banyak membantu dalam memperbaiki struktur kulit muka dengan lebih cepat terutama kulit muka Eirna yang ada anak 3 ni.


Ia juga membantu menanggalkan kulit atau sel mati dan menyihatkan kulit supaya sentiasa sihat bermaya dan tak kusam terutama masalah jeragat atau sun burn.


Nak pakai pun x susah. Guna 2 kali sehari iatu setiap pagi selepas mandi dan malam sebelum tidur.Kena amalkan dengan konsisten untuk dapatkan hasil yang kita mahu.
Nak tahu tak lama mana serum ni korang boleh pakai????
Tahan 2 bulan  untuk satu botol....Untungkan kan?


 

Jom kita tengok video cara pengunaan Annona Vitamin C Serum ni.

 


Untuk maklumat lanjut :



 



No comments:

Post a Comment

Thanks a lot for your comment..