Jun 14, 2019

Surya S Great Grain : Minuman Multi-Bijirin Sihat utk Semua Golongan Umur


 Untuk kekal sihat dan bertenaga,kita mestilah amalkan cara pemakanan yang sihat dengan mengambil makanan yang berkhasiat dan bebas dari sebarang bahan kimia.Tambahan pula semasa bulan Ramadhan dengan keadaan cuaca yg tak menentu sekarang ni.
Sejak akhir-akhir ni,Eirna pula kerap tak sihat.Selalu sangat demam panas.Naik takut jugak dibuatnya.Maklum la dah makin "tua".Badan dah naik lemau. Tak ada tenaga nak uruskan aktiviti harian di rumah dan kt tempat kerja.

Kebetulan Eirna ada terpandang gambar produk terbaru dari instagram Surya Malaysia.Lagipun sebelum ni Eirna memang selalu beli produk-produk dari Surya Malaysia.Contohnya Apple Cider Vinegar dan Lychee Clorophyl..Bagus jgk produk ni sebab Mr E dan anak-anak suka gunakannya.
Tapi kali ni produk baru tu lain sikit.Bagus utk seisi keluarga dan ianya mempunyai kandungan protein yang tinggi dan sumber serabut diet.Sesuai sgt la utk korang yang nak diet bulan Ramadhan ni..Nak pakai baju yg cutting baik punya.Hahahahahaha.Yang paling penting,minuman ni boleh tolong bekalkan tenaga utk badan kita.
Surya Malaysia mengeluarkan satu produk minuman mulit-bijirin yang bagus untuk kesihatan iaitu Surya S Great Grain dimana ianya mengandungi 18 jenis multi bijirin [ beras merah,kacang merah,kacang hijau,benih coix,biji bunga teratai,biji rami,beras perang,jagung,sekoi,kacang soya,gandum,bijan hitam,kacang walnut,kernel aprikot,kacang hitam,benih chia dan beras pulut ] + 5 makanan sunnah [ Habbatus sauda,Zaitun,Delima,Buah Tin dan Madu ].


 Tambahan pula makanan sunnah ni susah nak cari di kedai biasa.Hanya kedai tertentu sahaja yg jual dan harganya pun boleh tahan juga mahalnya.Tapi dengan adanya produk Surya S Great Grain ni,korang tak perlu risau la.

Untuk pengetahuan korang ,Surya S Great Grain ada 15 pek kecil (30gm)  dimana korang boleh la bawa ke mana sahaja dalam beg tangan korang tu.Mana la tahu sibuk dengan kerja dan tak sempat nak makan.Boleh la lapik perut dengan minuman bijirin ni.


Mesti terpikir kan pasal rasa Surya S Great Grain ni?? Kalau tanya Eirna bab rasa ni,rasa dia macam minum air kanji@beras dan bau dia pun sama la.Warnanya pula kaler pink tau!!!! Jangan terkejut pulak nanti.Nasib la tekak Eirna ni boleh terima minuman ni.
 
 
Bagi korang yg nak cuba produk ni,ianya ada dijual di semua cawangan Watsons,butik Himalaya,farmasi terpilih dan juga Shopee. Harga pun berpatutan,cuma RM39.90 shj.Segala info lanjut mengenai produk Surya Malaysia ni,boleh refer link kt bawah ni ya!!

Facebook : https://www.facebook.com/Surya.malaysia
Instagram : https://www.instagram.com/surya.malaysia
Shopee : http://bit.ly/SGGShopee







2 comments:

  1. Bahan² dia memang sangat berkhasiat, bagus amalkan minum.

    ReplyDelete
  2. Thank you for sharing
    https://aab-edu.net/

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comment..