About Me

Pakej Murah Seoul 2017

Our Location

728 x 90

Follow us on instagram

Aug 28, 2014

Paintball Sekitar Kedah/Perlis....Sapa berminat?

http://p8ball4life.blogspot.com/
                                                                              Klik banner ni..


Ada sesiapa tak yang berminat nak main sukan lasak? nak cuba main sukan Paintball? Irna pernah post entry mengenai sukan Paintball sebelum ni. Klik SINI ni utk tahu apa itu sukan Paintball ...

Bagi yang dah tahu tapi x tahu nak main kat mana?
Nak buat tournament tp x tahu nak cari orang yang boleh arrange tournament tu?
atau nak buat Klinik Paintball utk sekolah,universiti,badan kerajaan atau swasta?

AREA KEDAH & PERLIS

Utk tahu lebih details....Boleh la cari Mr " E " ya....Call/SMS/Whatapps/Wechat ~ 0195680685..

Nak tengok blog Mr " E " pun boleh .....Klik ja banner di atas....