About Me

Pakej Murah Seoul 2017

Our Location

728 x 90

Follow us on instagram

Jan 6, 2015

Layan ATV pula.....


Cuti minggu lepas,Mr E bawa jalan-jalan ronda kat Kota Kuala Muda.Nak cuba naik ATV ni katanya..Irna tak naik pun sebab demam.Tengok ja la Mr E bawa 2Q naik ronda kat trek yang disediakan.

 





Mentarang Menu Wajib Cari Bila Balik Umah Mertua di Perlis...


Ni la salah satu menu wajib cari bila balik kampung Mr E....Mentarang...Pernah dengar tak makanan laut ni?Pernah tunjuk dalam Majalah 3 tahun lepas tapi lokasi dia bukan la kat Perlis tapi kat Kuala Selangor.

Mentarang ni adik beradik kerang jugak la...Isi putih dan manis.Cara masak ada macam-macam cara..Ada yang masak lemak,tumis,bakar dan bla..bla...
Tapi Irna paling suka bakar ja mentarang ni.Memang sedap..Satu lagi kalau masak tumis air + jantung pisang.Wahh....Memang terangkat la menu ni....
 
Selalunya Irna dan Mr E akan ronda kat Kuala Perlis untuk cari mentarang ni.Tepi pantai banyak gerai jual tapi ada musim dia...Tunggu air laut surut baru leh diaorang cari...

3Q pun suka makan mentarang ni dan ada nama special lagi iaitu " Haiwan di Dlm Laut"...Nama gelaran yang diberi oleh anak sulung Irna,Qurratul masa dia umur 2 tahun...Pening kepala tok wan pikir binatang apa yang cucu kesayangan mintak..Hahahahha..




 


Giveaway Tiket Kidzania by Irrayyan.com

(Klik banner untuk join GA Tiket KidZania by irrayyan.com)


GA ini ingin mencari 2 pemenang melalui random.my.
Setiap pemenang bertuah akan mendapat 2 tiket masuk ke KidZania.