About Me

Pakej Murah Seoul 2017

Our Location

728 x 90

Follow us on instagram

Oct 9, 2014

Free Sample dari Hada Labo

Kali ni,Irna dapat free sample dari Hada Labo..Pernah dengar tak jenama ni? Hada Labo berasal dari neagara matahari terbit...Jepun..Produk ni semakin banyak di Malaysia..Boleh didapati di farmasi,Guardian,Watson dan hypermarket.
  
 Super Hyaluronic Acid Moisturizing Lotion
 
 

Nak tahu tentang produk ni ? Klik link di bawah..

Website Hada Labo

FB Hada Labo



6 comments:

  1. tak pernah dengar pon jenama ni.,.
    gpon xpandai la bab2 penjagaan ni
    ehehehh

    ReplyDelete
  2. nak sample jugak..ada lagi ke?:p

    ReplyDelete
  3. hidayu...baru lg jenama ni...kat tv pun baru ada iklan jenama ni...

    ReplyDelete
  4. diana...utk sample dah closed..try like page dia..nanti dia akan info bila buat free sample lagi...

    ReplyDelete
  5. Tulisan cina or jepun tu...x pnah dengar pun.elokke

    ReplyDelete
  6. tulisan jepun...irna x cuba lagi produk tu..

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comment..