About Me

Pakej Murah Seoul 2017

Our Location

728 x 90

Follow us on instagram

Dec 18, 2014

Pendakap Gigi Lutsinar dari ClearPath - Aligner

 


Khusus buat si gigi besi....Malu sebab pakai pendakap gigi? Jangan risau la..Clearpath memasukin pasaran dan memperkenal  produk terbaru pendakap gigi tanpa wayar iaitu Aligner.

Pendakap gigi jenis lutsinar dan diperbuat daripada plastik Essix dan dibuat di kilang yang terletak di Jeddah.
Direka menggunakan teknologi pembuatan bersepadu berkomputer CAD/CAM

Pemakai perlu memakai pendakap selama 22 jam sehari.Ianya boleh dibuka apabila pemakai ingin makan dan memberus gigi.

Jangka masa rawatan dipercepatkan iaitu antara 6 hingga 18 bulan. 

Pemakai berasa tidak selesa dalam tempoh 24 hingga 48 jam pertama selepas pemasangan Aligner baru.

Boleh dipakai semua peringkat umur 


Perbezaan Pendakap Gigi Biasa dan Clearpath


 Dapatkannya sekarang di klinik pergigian yang terpilih.


Maklumat lanjut mengenai Aligner : http://clearpathdental.com/



10 comments:

  1. Wah... macam tak pakai apa2 kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la....Org pun x perasan pakai braces...

      Delete
  2. macam pakai gigi palsu jerkk.. btw nak kena ukur g klinik jugak kan.. kat malaysia dah ada ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya...Tetap kena ukur jugak..Dah ada kat Malaysia...Kena survey tgk klinik mana yg dh buat...

      Delete
  3. Replies
    1. Menarik kan?Sesuai utk org yg malu pkai braces...

      Delete
  4. Replies
    1. Purata harga dalam RM7000..ianya bergantung kepada situasi atau keadaan gigi.

      Delete

Thanks a lot for your comment..