About Me

Pakej Murah Seoul 2017

Our Location

728 x 90

Follow us on instagram

May 20, 2016

Bila anak-anak dah mula bersekolah....

 

Bila anak-anak dah mula bersekolah,rasa sunyi sepi kat rumah.Tinggal kami berdua ja...Tak ada riuh-rendah si Qayyum dan Qayyim.Main sama-sama macam ada 10 orang anak dalam rumah.
Belum kira bergaduh berebut mainan lagi.Tambah si adik Qayyim yang suka menyakat si abang Qayyum.

Nak tambah lagi?......
Memang rindu suara baby kat rumah...Sama juga dengan Mr E tapi kami redha atas apa yang Allah rancangkan untuk kami berdua.

Cemburu juga dengan rakan sepejabat yang preggy.Nak ubat rindu...dukung anak kawan-kawan...
Masa tu teringat memori masa preggy 3Q...
Macam-macam ada.....


Rindu sangat moment masa anak-anak masih kecil.Selalu juga belek gambar masa 3Q kecil dan tak sangka sekarang dah besar panjang.Tambah budak montel yang kat atas ni.....Geram sangat tengok..My last baby..
Sampai sekarang panggil " Baby " lagi tau...

Ingat lagi pesanan Mr E masa Qayyim masih baby....
"  Baby jangan cepat besar tau...biar jadi besar ni ja...Nanti abah rindu adik masa kecik.... "

Hehehehehe..........






No comments:

Post a Comment

Thanks a lot for your comment..