About Me

Pakej Murah Seoul 2017

Our Location

728 x 90

Follow us on instagram

Sep 11, 2014

Jenama Motosikal Apa Yang Korang Minat?

Motosikal....Selalu sinonim utk Mat Rempit kan?Tak semua orang naik motosikal tu mat rempit...Hehehe...Irna pun minat jugak dengan motorsikal jugak....Dari kecil tak penah teringin nak ada kereta tapi nak ada motor berkuasa tinggi...

So,jenama apa yang korang suka kalau nak beli motor?
Irna paling suka jenama MODENAS..Motosikal Nasional tau!!! Walaupun banyak orang kata motor jenama MODENAS ni tak bagus,Irna tetap peminat setia jenama ni.Hubby Irna pun pakai motor MODENAS iaitu Kriss..Tetap teguh sampai sekarang menemani tuan empunya...Hehehe..

Bagus atau tak bagus sesebuah jentera tu terletak pada tuan yang menjaganya.Elok dijaga,elok la perkhidmatannya..Bukan pada jenteranya...Kalau ada pun 1 dari 1000..

Irna paling suka model ACE115 ni..Edisi Harimau Malaya..


 
 
 
 
Yang ni model GT128...

No comments:

Post a Comment

Thanks a lot for your comment..