About Me

Pakej Murah Seoul 2017

Our Location

728 x 90

Follow us on instagram

Sep 26, 2014

Perisa Ais Krim Apa Yang Korang Suka?


 

Ais krim sinonim dengan kanak-kanak kan?Hehehe..Tapi ada juga orang dewasa suka makan ais krim..Desert yang paling disukai Irna dan Mr E..Kami berdua ni pantang nampak ja peti ais krim..Terus terpa..Mengalahkan anak-anak..Kadang2 time hujan pun still makan ais krim..Sampai member kata kami berdua ni gila-gila..Haahaha..

Perisa apa yang korang selalu pilih atau korang suka? Fav flavour korang la..Irna paling suka sgt perisa COKLAT.. 


 Mr E pulak suka perisa VANILA..
 
 

 Sekarang ni dah ada banyak outlet jual ais krim..Yogurt pun boleh buat ais krim..Contohnya outlet yang selalu orang pegi ialah Tutti Frutti

 

 Selain tu,Baskin Robbins
 

Kelainan pada ais krim ni ialah kita boleh bubuh aksesori tambahan apa yang kita suka..Hehehe..Mcm kat bawah ni..


No comments:

Post a Comment

Thanks a lot for your comment..