About Me

Pakej Murah Seoul 2017

Our Location

728 x 90

Follow us on instagram

Jul 7, 2017

Siapa Andre Soueid ni ?

Image result for andre soueid 

Siapa pernah tengok youtube pemain viola yang mainkan lagu Despacito yang hangat skrg ni?
Serius dia memang pandai main viola dia...Terpesona denga alunan viola dia tu...Bukan Eirna sorang ja yang terpesona ya...Mr E pun suka dengar jgk...Memang berbakat mamat dari Beirut,Lebanon ni...

Nama pemain viola ni sebenarnya Andre Soueid.Seorang pemain viola professional.Siap viola ada LED lagi bila dia buat pertunjukkan.Andre sebenarnya bekerja dengan Lebanese Oriental Orchestra sejak tahun 2010.Andre ni mula berjinak dalam muzik pada usia 9 tahun.
Dah la pandai main viola,muka pun boleh tahan juga.....Macam model....Hehehhe...
Oppss....Jangan marah ya Mr E..... 

Kalau nak dengar lagi vidoe Andre yang best giler ni,korang boleh ja masuk Youtube dia atau Instagram dia....

Jom dengar muzik video yang Eirna katakan tu..Gerenti korang pun terpersona dengan muzik yang Andre mainkan ni.....

 
Despacito

Ada satu lagi video muzik dia yang Eirna suka dengar....."Vivace". Suka tengok dia gesek viola tu...Ada chemistry dia dgn viola dia tu.Gabungan English + Oriental...Sampai boleh hasilkan muizk yang merdu..


Vivace Official Video by Andre Soueid




No comments:

Post a Comment

Thanks a lot for your comment..